Julen är här...

Ja, snart så är den här, julafton alltså, inte många dagar kvar. Barnen börjar bli otåliga och undrar; "När kommer tomten mamma?"...Men visst, man var likadan själv i den åldern, ååå vad man längtade.
Nu har vi i alla fall fått upp julgranen, vi har då en i plast men det gå lika bra...den fick gå i vitt och silver i år.
Idag var vi i den stora staden Kristianstad(ja Martina, jag vet vad du kommer att säga, men för oss småstadsbor är den rätt så sror, hihi) vi inhandlade där en lampa till vårat badrum, så nu är det bara några skruvdrag kvar och sen är det klart...äntligen.
Jag är även klar med min hemtenta så nu känns det verkligen som helg, jag ska verkligen njuta för fullt.
Allt är bara bra, man blir glad, även min käre lillebror är hemma och han, älskar verkligen julen...
Kram alla, och trevlig helg.
     

Kommentarer
Postat av: Mario

Merry fucking Christmas...



Snart börjar helvetet, nej, det har tjuvstartat i år! Help me Captain Ahab...

2008-12-20 @ 09:44:03
Postat av: Hanna

jingle bells...jingle bells! =) jag gillar julen!

2008-12-20 @ 10:13:27
URL: http://handinhand.blogg.se/
Postat av: Tina

Härligt! :) Ja se till att njuta nu...;)

Jag läser ironi Mario!

Vilken fin gran! Och pyntet på golvet...passar ypperligt precis där! :D

Jag veeet, sorry...kunde inte låta bli! Hihi!Ses snart! Kram

2008-12-20 @ 11:41:34
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Martina

Ha =) den är iallafall mysig så den duger bra! Julmysigt ni har det, tror barnen på tomten? Min mamma lurade mig tills jag själv fick upptäcka sanningen typ vid 10 års åldern, jag blev helt knäckt ju. Ha... KRAM

2008-12-23 @ 10:33:36
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria Hjelmberg

Gud vad jag blir glad när jag ser att det finns fler som har plast gran, snygg!

Får lite ångest ibland att vi har en, vi hade hund förr och vi kunde inte ha vanlig gran då. Ingen hund lägre men vi behöll plast granen ändå.



GOD JUL!

2008-12-23 @ 22:07:29
URL: http://anna-mariahjelmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0