Mysigt...

Igår var jag och min kära mor på Ikea och shoppade lite, alltid lika skoj. Och visst lyckades vi komma hem med ett och annat...Jag skulle "bara" inhandla ett fat, lite värme- och blockljus, men det blev desto mer. Även idag körde vi iväg en svän, jag skulle ändå in till högskolan så mamma passade på att följa med. Hon hittade lite klappar och dylikt, på väg hem blev det ett stopp på Eko, där de hade 50% på alla stjärnor och ljusstakar. Hon köpte en till sig själv och en till mig, snälla mamma.
Min man har äntligen satt upp skåpen i badrummet, äntligen är vi färdiga...



Här är fatet jag köpte, dekorerade det med ljusstakar jag hade hemma, en jlusslinga jag köpte förra året och lite fina kulor.



Titta vad bra det blev!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad fint badrummet blev! Jag vill mee till Ikea! men fattig student som jag är blir det inget sånt..

2008-12-11 @ 19:21:57
URL: http://handinhand.blogg.se/
Postat av: sara

vasen vadfint du har det hemma ana! kan du inte komma och indreda lite hos mig också? :) kram

2008-12-11 @ 22:00:57
Postat av: Anonym

Gud så fint!!

En fika snart så jag får se hela huset =)

KRAM

2008-12-11 @ 22:35:28
Postat av: Annika

Skitläckert! Vad duktig du är!

2008-12-12 @ 17:18:03
URL: http://ankanan.blogg.se/
Postat av: Martina

Jättefint! Även badrummet är snyggt

2008-12-13 @ 11:37:12
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0