Över...

Jaha, och så var den över...bara så där...man förbereder sig i veckor, och vips, är den över. Ja, givetvis talar jag om juöafton, och som vanligt blev det för många klappar till barnen, de hinner knappt reflektera över innehållet förrän de är på nästa paket...vad göra, hur...jag vill på något vis få dem att förstå vad julen handlar om egentligen.
Nästa år drar vi någonstans, där det finns snö...barnen önskar sig snö nästa år och en upplevelse skall väl vara den bästa presenten att få, jaja, vi får se, det är ju ändå ett helt år kvar.
Jag ska nu återgå till filmen, jag och maken har en myskväll, eller kan man kalla det för myskväll när filmen man tittar på är "Saw 5"...inte romantisk direkt, jaja, bara vi får vara tilsammans;-) hihi! Äter ju även mina rockey roads(hette de så, mmm goda var de i alla fall) Trevlig kväll alla och god fortsättning på julen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Mmmmm...Dom som Leila gjorde? Mumsigt! :P

Jag och M spelade FIFA 09, lika romantiskt det...;)

2008-12-26 @ 09:48:27
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Martina

Men det är rätt skönt att det är över, nästa lilla projekt är nyår sen kan det bli vår och en bebis =)

2008-12-27 @ 17:16:15
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej vännen. Mmm, supermysigt. Och billigt, pappa betalar hihi. :-) Önskar bara att Kim vore hemma också. :-) Haft det bra i jul? kram.

2008-12-27 @ 22:18:29
URL: http://lgh9j.blogg.se/
Postat av: Tina

:D:D Pusspuss!;)

2008-12-27 @ 22:57:59
Postat av: sara

usch hur vågar du se dem filmerna ana? :P

jag såg de tre första sawfilmerna, som tur var inte ensam för då ahde jag väl inte kunnat somna :)



hoppas du haft det bra i jul så önskar jag dig ett gott nytt år :) ses snart igen:) kram

2008-12-29 @ 21:56:54
Postat av: nepe

ÄNAA :D iiih jag saknar dig !!! snart ses vi :D tack för ditt sms igår :) kune dock ej svara dig !! men ja gör det !! gott nytt!! :)

2009-01-01 @ 20:01:38
URL: http://neppas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0