Bowling...



Som många vet spelar min man bowling och igår var det dags för laget att försöka kvala upp till allsvenskan. Detta är tredje året i rad och vi var många som hoppades att det skulle gå vägen i år...Ja! Visst! De fixade det, så nästa söndag bär det av till Värnamo för ytterligare spel. Vinner de då, är de med i allsvenskan. Jag hoppas innerligt att de klarar det, för min mans skull som länge hoppats på detta. Helgen efter kvalet är det ytterligare lite bowling som gäller, men då individuellt. Mannen skall spela en stor tävling i Göteborg, Super six! Vi ska dit hela familjen och få sova på hotell i två nätter...mys...mmm...hotellfrukost. Det ska även hinnas med en sväng in på Liseberg, vilket barnen tycker är det roligaste...Vinstpotten i tävlingen är 40 000, vilket jag hoppas vill följa med oss hem...så håll tummarna;-)...
Men än är det ett tag kvar...Ha en trevlig söndag alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va kul att det går så bra för dom!=) och gbg är inte dumt heller...shopping..?!.=) kram

2009-04-19 @ 17:19:49
URL: http://handinhand.blogg.se/
Postat av: Tina

Verkligen roligt!!! Måste varit bra uppladdning kvällen innan..! ;) Hihi! Spännande nästa söndag då!! På alla sätt och vis. En MYCKET speciell dag för oss alla då... Ses imorrn! :) PUSS!!

2009-04-19 @ 19:43:12
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0