Den är här...

Jippi, äntligen. Kan man bli annat än lycklig. Tänk vad några plusgrader och sol kan göra. Till och med städning som vanligtvis är tråkigt blir en rolig upplevelse...eller, nja...lite överdrivet. Men visst blir det enklare och roligare när solen strålar. Idag är en sådan dag, man verkligen vill snöra på sig joggingskorna...men jag får tyvärr snäll vänta, tills pappan kommer hem och kan ta barnen.
Idag kommer även heltäckningsmattan jag nämnde i mitt tidigare inlägg, så nu ska det fixas i A:s rum...det kommer bli riktigt bra tror jag...
Har även utökat familjen Cult, genom att inhandla mig en ketchuppump. Har länge gått och sneglat på den, en rätt onödig pryl, men ack så söt;-)
Ha en solig dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow

2009-04-02 @ 15:07:26
Postat av: lisa

hej.. var har du köpt ketchup-pumpen någonstans?

2009-04-13 @ 15:54:08
Postat av: Ana

Lisa: Den är köpt på Bromölla möbelaffär!

2009-04-14 @ 16:42:52
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: www.elliesdagbok.blogg.se

Akllt annat än onödig! Häftig! jag har bara set cult i diskmedel och ljuskoppar!

Denna var ju häftig, måste jag lköpa till min sambo som dödar all mat med ketchup :9



Kram på er

2009-04-15 @ 22:53:38
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0