Morgonstund...

Vaknade kl 6 av att lillkillen ville ha hjälp i badrummet...efter det kunde jag inte sova, men det kunde han;-) Så här sitter jag nu med mitt morgonkaffe och läser mina favoritbloggar. Härligt att kunna ta tillvara på dagen. Ute är det redan lite sol, kommer säkerligen bli en fantastisk dag!
När jag nu även sitter i mitt kök så kan jag inte låta bli att fundera ut en ny kökstapet...börjar tröttna på den jag har...har ni några förslag till mig?

Den nuvarande ser ut så här:



Idag väntar en dag med lite jobb och sedan blir det till att läsa litteratur till uppsatsen. Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Tina

Nämen godmorgon!:)...som jag då! Vaknade åxå lite för tidigt. :P Jag gillar din kökstapet, tycker inte den ska bytas! :) Fast jag ser ju inte den varje dag... Kram ;)

2009-04-23 @ 07:10:56
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Sue

Hlart du får!!!!! En ära, blir jag jätte glad!



Kram på dig!

2009-04-23 @ 07:25:45
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0