Ute i solen...

Idag valde vi att spendera förmiddagen ute, barnen cyklade, spelade bandy och mamman och pappan satt på trappan och drack sitt kaffe. Kan det bli bättre...nja, knappast.
Helgen har hittills varit mycket bra, fikabesöket i fredags var väldigt trevligt och jag tackar Sanna, Nina och Julia för att de kom och besökte mig i och med att jag allltid har så svårt att komma till dem, eller vad säger ni?;-)
Senare på kvällen åkte jag, min man och goda vänner till oss till Kristianstad för lite god mat och bio, filmen vi såg var, "Män som hatar kvinnor". Om ni inte har sett den, gör det! Den var mycket bra, en stark film som berör.
Igår kväll var min lillebror och hans sambo Hanna här, vi åt och drack gott, tack för en trevlig kväll!
Idag blir det lite fika hos mamma och pappa, lite tårta och kaffe. Känns som att detta blir det sista, sen är det dags att låta bli godsakerna...
Fortsatt trevlig dag på er kära läsare!

Bjuder på lite bilder från utevistelsen tidigare idag...












Kommentarer
Postat av: Anna

Ser ut som dagen varit härlig :-)

hoppas kvällen blir likaså!

2009-04-12 @ 18:17:11
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefine

det har verkligen varit underbart väder de senaste dagarna, härligt!

2009-04-12 @ 20:50:07
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja det var trevligt igår. Ni är välkomna när ni vill upp till växjö!=) kram

2009-04-14 @ 09:08:53
URL: http://handinhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0