Shopping...

Idag åkte jag, min mor och mina små "änglar" till storstaden Kristianstad;-) Tanken var att nya höststövlar skulle inhandlas...och gärna ett par nya jeans...
Men när man har barn med sig blir det aldrig som man har tänkt sig...den ene vill ha "det" och den andre vill ha något annat;-)...Det slutade med att dottern fick ett par nya skor och en ny väska till skolstarten, väskan köpte snälla mormor till henne, lillkillen fick lite lego. Efter en stund på stan känner jag något konstigt under min fot, lyfter upp benet för att se efter...HELA sulan har lossnat...grrr...Som tur väl är fann jag ett par billiga tygskor på HM, även ett par blåa chinos följde med hem. Men tyvärr hittade jag varken stövlar eller jeans, får hitta det i Stockholm om två veckor...då är det nämligen dags för Tjejmilen! Tjohooo...Ska bli så skoj, eller hur kompis;-)

Väl hemma sätter jag mig vid dator och ser att jag fått 40% från Ellos, klickar därför hem ett par röda converse...har suktat efter ett par en lång tid nu...Såå visst blev det lite shoppat i allafall, alltid lika skoj!

Ha en fortsatt trevlig måndag på er alla!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har också varit och shoppat i Kristianstad idag! ;)

2009-08-17 @ 16:04:11
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Mia

Kul med shopping men inte alltid lika kul när man har barnen med sig inte ens när de är så stora som mina.. Ibland är det bättre att åka själv.. Men A fick ju lite nu till skolstarten :-D Och lego till lillkillen måste ha varit toppen..

Du hittar säkert både stövlar och jeans i Sthlm.. Funderar på om jag skall springa tjejmilen nästa år det är måååååånga år sedan jag gjorde det nu..



Ha nu en bra fortsatt måndag och vecka..



Kram

Mia

2009-08-17 @ 16:53:16
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Tina

Heeej snäckan!! :)

Blir svettig att blotta tanken på shopping med barn! :S Hua!

JAA, vad vi ska ha skoj i huvudstan! Det behövs nog lite tjohoo ;) där med...tror du inte det!? Hihi!

Längtar, längtar!

Jag fick med 40% men har inte hunnit kolla än, får väl ta och göra det...



Pussikram

2009-08-17 @ 20:14:36
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0