Vardagen...

Nu har man äntligen börjat komma in i vardagens rutiner...riktigt skönt! Än så länge är jag fortfarande ledig, skolan börjar de 31 augusti. Men det finns alltid något att göra, håller fortfarande på med c-uppsatsen, fast lite har hänt på vägen...nu är det både ny skrivpartner och nytt ämne...och det känns riktigt bra!
Tjejmilen närmar sig med stormsteg och min kära löpkompis börjar sätta lite press på mig, så idag blir det "snabblöpning", testa mig själv lite och se hur snabbt jag kan springa på en mil!

Höstens schema är minst sagt fullspäckad, läser min sista termin inom idrott/hälsa, plus c-uppsatsen, så jag kommer inte att vara sysslolös med andra ord;-) Men till jul ska jag förhoppningsvis vara klar...och vad som händer efter det får den stora krisen avgöra! Bara i vår kommun har närmare 30 lärare blivit varslade så de ser tyvärr inte ljust ut...Det gäller att vara positiv och se det från den ljusa sidan!

Ha en bra torsdag!

Barnen på stranden "Gabine" i Kastel Stafilic!


Kommentarer
Postat av: Marina

Efter regn kommer solsken. Det är tufft nu för många men jag tror att det kommer vända & sen kommer efterfrågan på arbetskraft öka. Det gäller att härda ut. Lycka till med löpningen idag. För min del blir det nog en cykeltur & kanske löpning, får se hur varmt det är när jag beger mig ut nu snart ;) KRAM

2009-08-20 @ 09:26:09
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag håller med ovanstående inlägg. Håll ut!



Kraaaaaaaaam!

2009-08-20 @ 17:58:39
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: Annas inspiration

Kul att du är igång igen :-)



hoppas sommaren varit toppen!

härlig badbild på kidsen.



kramar



2009-08-20 @ 20:26:30
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tror med på att det kommer att vända nu plus att barnskaran ökas ju för var år så snart behövs det mer lärare, och det finns ju en del som går i pension inom några år.. Så jag säger som de andra: Håll ut!! Vikarier behövs ju alltid..



Kram

Mia

2009-08-21 @ 08:16:26
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0