Vilken morgon...

...flyger upp ur sängen, hör min man säga något...tyder det efter en stund till att han försovit sig...grrr. Han brukar ställa klockan på 5 och när den väl ringer stänger han av den och "vilar" lite till. Men denna morgonen "vilade" han för länge, ända till 05.49...ojoj...
Han slänger på sig kläderna, rusar ut i bilen och kör iväg...Han får skylla på att detta är första veckan efter en 5 veckors lång semester...

Löpningen igår gick inte så särskilt bra, solen strålade och det var riktigt varmt...jag rekomenderar att inte springa kl 12 mitt på dagen. Jag var totalt färdig, men sprang ändå 11,10 km...tiden...nja...1,03 h...Tänk om det blir så varmt nästa söndag...ojoj...ska i allafall ha en keps på huvudet om det blir så.

Idag är det fredag, underbart...lilltjejen ska på pyjamasparty och får då äntligen använda sitt nya Hello Kitty-nattlinne...Helgen ska inte bestå av något särskilt, mannen är iväg hela lördagen och spelar match...vem vet, kanske jag slänger in barnen i bilen och beger mig till Ikea, var ett tag sedan nu!

Ha en underbar fredag alla!



Bilden är tagen igår morse när solen strålade...tyvärr bli samma väder idag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt att försova sig, hoppas han hann i någorlunda tid iaf.

Oscar min stira kille var också sen i dag, han var helt till sig när han insåg att han höll på att gå miste om oboyen och äggen på fritids:)



Hoppas verkligen du har rätt ang hösten, det brukar tycker jag annars vara lite väl lång.

Kramar

2009-08-21 @ 08:19:06
URL: http://lindam.blogg.se/
Postat av: Marina

Det kan verkligen vara en pina att springa när solen gassar! Eller rättare sagt det ÄR det. Hoppas det är bra löparväder nästa helg när du springer Tjejmilen! Ser att ni har ett runt vit köksbord... Vi funderar på att ha det när vi flyttar till huset. Var har du köpt det? :)

Och visst är det kul att förändra sig! Du passar superbra i så kort hår!

KRAM & ha en härlig helg

2009-08-21 @ 09:18:44
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja visst gick de där tre åren snabbt. Men nu väntar nya äventyr =). Självklart måste vi träffas nu när jag och mr.M är hemma. Men i helgen stundar ganska många kalas för mig..så jag hinner nog inte i helgen. Men hela nästa vecka har jag inget för mig?! =) kram

2009-08-21 @ 10:04:43
URL: http://handinhand.blogg.se/
Postat av: Besse

Hej min vän!



Har tänkt mycket på dig, saknar dig rejält. Det såg ut som om ni hade en underbar semester o det förtjänade ni verkligen. Själv har jag gått över mitt bf o bara väntar nu, sjukt segt men men... den som väntar på något gott väntar väl aldrig för länge ;)



Ha det så bra min vän o hälsa hem.



Puss puss...love u

2009-08-21 @ 11:11:26
Postat av: Tina

Hej gumman!

Är du nybadad nu, din lilla knasboll. ;)



Keps packar vi ner - CHECK!



pusspuss ;)

2009-08-21 @ 11:42:39
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Vad fint du har det, älskar lampan! Hoppas på MER sol i helgen :)



Kram sofie

2009-08-21 @ 21:56:24
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad kul.. nu har jag kikat runt lite på din blogg och insåg att du är ju en av mina favoriter från Styleroom sen lääänge tillbaks. Vi har väldigt lika smak du och jag. Väldigt många saker som vi har samma. Kul att jag hittat din blogg. Den ska jag fortsätta att läsa!!!

2009-08-23 @ 14:32:53
URL: http://vitgrasvart.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Vilken läcker matplats ni har! Älskar bordet och lampan, och ja, allt! Runda bord är så fint, har också ett i köket :) Trevlig helg!

2009-09-04 @ 09:55:23
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0