Måndag...

Efter en hektisk helg med massa jobb sitter jag nu och tar igen det jag missat på annat håll...nämligen uppsatsen. Den börjar tar sig och det känns riktigt bra, inlämningen för denna är 8 januari, kan tyckas länge till, men med alla helger så kommer det att gå snabbt. Och tänk all denna snön som fallit, det gör det en aning svårare att ta sig några mil hemifrån, men jag älskar detta, äntligen en jul med snö...jag är som ett litet barn, och gör gärna en och annan ängel i snön!

Medan jag nu sitter och skriver lugnar jag mig med att samtidigt lyssnar på Enya, en underbar sångerska som får mig att då och då finna ro.

Ha en bra start på veckan...

Sist jag fick uppleva så här mycket snö var när jag var uppe i fjällen...





Kommentarer
Postat av: Tina

Mina fötter värker av kylan samtidigt som det bränns nu när blodet börjar strömma tillbaka i dem.

Ett par timmar ute i backen gör att det är skönt att komma in, även om fjärrvärmen var kaputt innan idag. Och en kopp fika nu gör ju inte ont alls...

Kämpa på mitt flitiga kex! :)



Puss puss

2009-12-21 @ 15:18:31
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Sue

Skönt att uppsatsen börjar bli klar! Gutt när det är färdigt va?



Visst är det fantastiskt med detta underbara väder! OCH att få en VIT jul är ju nästan magiskt! Snacka om julstämning!!! hihi



Ha en underbar start på veckan snygging! Snart är det ju juuuul!



Pöss!

2009-12-21 @ 15:20:15
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: cecce

Visst är det härligt med snön:-) baksidan är när man måste ut på vägarna!

När man pluggar kan man aldrig helt slappna av. Alltid något som hänger över och måste göras.

Hoppas du kan släppa tankarna på uppsatsen emellanåt och njuta av julen



Kramar!

2009-12-21 @ 16:25:07
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Marina

Vilket härligt foto! :) Ikväll är det minsann RIKTIGT kallt. När jag körde hem från jobbet var det -16 grader! Gillar det inte... :( Tur att man har tak över huvudet! ;) Lycka till med uppsatsen. KRAMAR

2009-12-21 @ 19:23:31
URL: http://wondrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0