Förändring...

Tänk vilka förändringar man gör genom åren. För tio år sedan trodde jag aldrig att jag skulle älska att springa, vilket jag verkligen gör nu. Tränat har jag alltid gjort, varit F&S ledare sedan 97, men aldrig sett glädjen i att springa långt. Men nu, nu är det olika lopp som gäller och jag är verkligen taggad, håller du inte med T!
Men förändring sker även i hemmet, för två år sedan älskade jag allt med ek och för tio år sedan(vågar man skriva detta)var det furu som gällde, hujedamej! Läste för nån vecka sedan att furu var tillbaka, inte i mitt hem i alla fall!
Ja, vad kan man mer säga, för ca 6 år sedan jobbade jag som butiksansvarig på Vero Moda här i byn, men tyvärr såldes affären och jag fick gå(med en liten bebis i magen), ingen bra investering enligt de nya ägarna. Men jag tog detta bakslag positivt och sökte mig till högskolan där jag nu har 1  år kvar, sen är visionen att jobba som Idrottslärare.
Ja, visst sker det ständigt förändringar i ens liv och tur är väl det, annars hade det varit tråkigt!

Före...


Efter...





 
 

    

Och så här såg det ut i köket...även där ek...


Och så här...



Skrollar ni längre ner ser ni möblerna som finns i köket nu...         

Och om jag fick bstämma hade luckorna åkt ut bums...NU!


Men de får vara kvar ett tag till...                        
 
Tyvärr har jag inga bilder från furutiden att erbjuda(tur det kanske)...;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Idag är det jag som får skriva: "Hade inte sagt det bättre själv!" ;) Tyckte det var pest och pina för 10 år sen. Men nu...en härlig drog man inte kan få nog av. Längtar redan tills nästa gång när man är i spåret!:)Japp, vi har många långa lopp att se framemot - du & jag!;)Kram min vän

2009-02-11 @ 15:17:10
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria Hjelmberg

Ville bara lägga in en kommentar att du har ett jätte fint hem, verkligen topp modernt!

Bloggen har också fått en make over, jätte snygg!



Cheers

2009-02-12 @ 08:48:00
URL: http://anna-mariahjelmberg.blogspot.coma
Postat av: Frida

Vilket mysigt hem ni har :)

2009-02-12 @ 22:44:38
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag tänkte faktiskt på det här om dagen hur vi hade det i vår gamla lägenhet, när jag och J flyttade ihop gillade vi också ekmöbler. Jag har dock aldrig ägt furumöbler,

2009-02-15 @ 18:39:11
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Emily

Riktigt fräsht och mysigt! :)

2009-02-23 @ 13:53:28
URL: http://emilysophie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0