Hej...

Oj, det var ett tag sedan jag skrev sist. Känner att jag inte har något att komma med. Ny kurs, nya människor, nya utmaningar, så ser våren ut för mig. Jag ska denna vår skriva en C-uppsats, puhh...vet fortfarande inte vad den ska handla om, troligtvis något inom idrott & hälsa.
Ikväll kör jag igång igen, med mitt pass, men denna termin blir det bara en gång i veckan på grund av lite ändrade förhållanden i vardagslivet. Tyvärr innehåller dygnet för få timmar, vilket gör att jag inte alltid hinner med, med det jag vill. Har även börjat löpträna endel, ska ju springa Växjöloppet i Maj och en del andra utmaningar längre fram;-) Fick en blodad tand efter Sylvesterloppet på nyårsafton, en mil, det ni;-) Har fastnat helt för detta, springa är fantastiskt avslappnade och man kan göra det när man vill på dygnet, mycket bra...
I helgen ska jag och min käre make ha en liten fest för endel vänner, eller rättare sagt, maken skall ha en klubbfest, här...hemma hos oss;-) Trevligt...singstar...och annat trevligt...
Ååå. jag vill utomlands, tänk vad skönt...


Kommentarer
Postat av: nepe

jag saknar dig !! fick du nt mitt smsn ?? ååh ana:(

2009-01-19 @ 21:46:45
URL: http://neppas.devote.se
Postat av: PiM

jag vill oxå utomlands . nu

2009-01-20 @ 10:29:56
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0