Nytt...

Ja, titta vad fint det blev, tack Jessica. Kände att jag behövde lite nytt utseende på bloggen, men är tyvärr inte så haj på det själv, så jag bad min kära vän Jessica att fixa det istället. Visst blev det bra.
Har inte skrivit på ett tag ser jag, men inspirationen dalar lite då och då. Har börjat en ny kurs, vilken tar en stor del av min tid nu. Tills imorgon skulle jag läst två böcker, men inte, hittar inte nån av dem, utlånade överallt. Så imorgon gäller det att vara allert på föreläsningen så man har mycket att komma med på seminariet efteråt. Det kommer nog att gå bra, hoppas jag;-)
Denna vecka är jag även sugen på en skidresa, vill så gärna till Idre...jaja, att man aldrig kan bestämma sig, sol, snö, sol, snö...


Kommentarer
Postat av: Tina

Men ååå! Hej, jag har kommit hem till dig!! Va fint!

Nu är det ju bara ditt goa kaffe som saknas!!;) Puss och kraaam

2009-01-28 @ 20:54:37
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: sara

haha får väl se om det är någon so vill dansa bugg på after skin haha det lyckades ju sist när vi va uppe å tony ville dansa haha :D

fin bloggen blev :)hur går det i skolan? :) känns det bra? :) kram

2009-01-29 @ 08:16:47
Postat av: Elin

Jag åker på söndag. Svisch, svisch, svisch kommer det säga i backarna. :-D Lovar att åka för dig också ! Kram.

2009-01-29 @ 08:35:14
URL: http://imsevimsevass.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej och hå vad det går i backarna små :) (STORA=)) nog för att jag ska till sol och värme så suger de galet mkt i skidtarmen med. kanske kan kombinera lite på stranden.. thihi. hoppas du får en bra helg vännen o plugga lugnt. stora kramar

Postat av: //ZR//

Vad fin bloggen blev!! KRAM

2009-01-30 @ 21:46:32
URL: http://hemoinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0