På bättringsvägar...

Nu börjar jag sakteligen känna mig bättre, fy vad trist detta har varit. Gått på jobbet och snorat...hur fräscht är det bland kunder och kläder;-)...
Helgen har sprungit iväg som den ofta gör, jag och barnen åkte till Växjö i lördags för ett besök hos min bror och hans flickvän. Där bjöds det på jordgubb- och rabarberpaj, mycket gott kan jag tillägga!
Min lilla tjej hade även sitt barnkalas bestående av 9 söta tjejer, detta skötte hon helt själv...det märks nu att de blir äldre och äldre...hua!

I två år nu har jag haft ett par favoritjeans som det nu tyvärr har gått hål på...så jag har letat lite på tradera för att finna ett par likadana, vilket jag gjorde...YES! 200:- istället för 1200:- vilket kap, eller hur?...Så nu är jag glad igen:-)

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Sue

Så jäkla kul när man kan "få" tillbaka favvojeansen...det kan inte jag..snyft. De tillverkas inte längre!



Hoppas att du är bra snart från snoreriet!!! hihi



Många kramar!

2009-06-01 @ 20:15:47
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Starmama ♥

Haha, men visst är det sant att skalet ser ut som... :-D HAHA...

2009-06-01 @ 20:51:36
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0