Längesen...

Usch...har tyvärr inte haft tid att blogga så mycket sista tiden. Har precis avslutat en praktikperiod på fem veckor med massa planering och reflektion. Men som att det inte är nog, har givetvis högskolan ännu mer att "erbjuda". Gårdagen innehöll en muntlig examination som även skulle lämnas in skriftligt(vilket jag helt hade missat), så jag fick snällt sätta mig och skriva så fort jag kom hem.
Idag har dagen spenderats med basgruppen, vi hade till uppgift att skriva en grupptentamen, mycket svårt när sex starka viljor skall bli hörda. Bara vi blir godkända, det är det som räknas, för någon omtenta har vi inte tid med, nästa vecka är det C-uppsats som gäller.
I helgen var jag på fest och jag kan erkänna att det sällan händer. Var direkt ingen rolig fest, men jag är en person som gärna vill att det händer lite och gärna att lite "lekar" utförs(singstar). Bättre nästa gång förhoppningsvis:-)
I helgen köpte jag även mig en fin vas från Iittala, den har jag länge gått och sneglat på, nu är den då äntligen min. Har även hunnit med en tur till IKEA där det inhandlades diverse saker till lillkillens rum som vi har byggt ut, bilder kommer senare. Vi hade nämligen en bastu bakom vårt nu renoverade duschrum, detta blev ett tomrum som vi gjorde till ett större barnrum. Låter konstigt men har blivit en mycket bra lösning.
Nu ska jag åter snöra på mig joggingskorna och ge mig ut i vårvädret, för visst börjar det smyga fram? Eller vad säger ni? Ha en fortsatt trevlig dag!

Vasen inhandlades på IKEA



Min fina Iittalavas







Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh ikea=) vill med!

2009-03-31 @ 21:35:10
Postat av: Hanna

Det var jag som skrev! =)

2009-03-31 @ 21:35:45
URL: http://handinhand.blogg.se/
Postat av: Tina

Wow...so lovely your new vas was..! :P Hihi!

Nog dax för kudden nu...sov sött vännen! :)Kramkram

2009-03-31 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0