Våren är här...

Äntligen...våren verkar ha kommit till de södra delarna i vårat land...för norröver är det tvärtom. Har precis återvänt hem efter ett par dagar i Sälen, och där fanns det snö kan jag lova. Inga brutna ben, endast lite värk i vaderna och ett och annat blåmärke, men då endast efter ett par för trånga pjäxor;-)



Efter en promenad med hunden återvände jag med lite kvistar att fästa mina inköpta fjädrar i...fint!
Nu ska jag ta på mig löparskorna och ge mig ut i det vackra vädret, sen lär jag stupa i säng...är en trött individ efter en fjällresa med 29 glada femtonåringar:-)
Trevlig lördag på er!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Välkommen tillbaka=) hoppas du har haft det bra!

2009-03-21 @ 22:21:12
URL: http://handinhand.blogg.se/
Postat av: Tina

Våren..? Det ÄR den väl inte heller!?:( Trist detta...

Puss

2009-03-24 @ 19:30:40
Postat av: PiM

åh, spritter av vårkänslor :)



duktiga du ... snart hoppas jag att jag oxå skriver att jag snörat på mej joggingskorna :)



fint påskris ... Ha en bra dag // PiM

2009-03-30 @ 15:41:48
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0