Regn...

Jag tror det har regnat här oavbrutet hela natten, det är det tråkigaste att se när man vaknar upp just en lördagsmorgon. Lördagar ska vara soliga dagar då man hittar på massa skoj som till exempel åker på olika utflykter! Vad ska ni hitta på en sådan här dag?
Men, idag får vi nöja oss med dett lite gråa tråkiga vädret, bara att göra det bästa av situationen...som att baka en massa;)
Jag kan även säga att jag är en sådan person som verkligen älskar snö...och då menar jag verkligen ÄLSKAR...tänk, ett vitt landskap...möjligheter till att vara aktiv är aven väldigt många vid ett sådant väder...längta, längta(får nog vänta länge...)

Jag ska i alla fall börja dagen med att jobba några timmar på Lindex, sedan kommer min käre storebror hit med sin flickvän för att fira Anton i och med att de ej kunde närvara när vi firade honom!
Jag ska även heja på maken via datorn, när han spelar sin andra match i eftermiddag, heja, heja!!!

Ha en härlig(fast grå)lördag allesammans!

Bjuder här på en härlig vinterbild tagen för ca 2-3 år sedan, här...nere i Blekinge!!!



Kommentarer
Postat av: Marina

Visst är ett snötäckt vinterlandskap vackert. Dock tycker jag inte om snön. Det blir oftast bara slask och blask här nere i Skåne och det är så trist. Så jag är glad så länge snön håller sig borta ;)

Idag ska jag springa en runda & fixa lite här hemma. Sen ikväll blir det 8-årskalas. Önskar dig en härlig lördag! Kramar

2009-11-07 @ 10:17:41
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Regn & blask kan man vara utan,

längtar också efter ett vitt landskap!



ha en skön lördag sötis

KRAMAR!

2009-11-07 @ 12:16:28
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Mia

För mig har det varit ett perfekt väder idag, bra soveväder för mig som jobbat i natt :-) Men annars är det ju för tråkigt..



Ha nu en bra lördag..



Kram

Mia

2009-11-07 @ 14:06:53
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: jenny ~ mammanochkidzenpunktse

Såå härligt med snö... Tyvär så är det något som vi ser sälllan här i Skåneland.

Vi har faktiskt haft strålande sol och ungefär 11 grader. Så det är ju faktiskt skönt!



Hoppas ni får en underbar lördagskväll med en massa mys!



Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

2009-11-07 @ 18:47:36
URL: http://www.mammanochkidzen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0