Måndag...

...och då var det återigen dags för praktik, och idag var det badminton på schemat. Gick väl helt ok, men det är alltid svårt att komma in så här och ta över den andre lärarens roll. Nu sitter jag i mitt vardagsrum på grund av att det är ett stort hål i schemat, och tänkte då att det är lika bra att slänga in ett inlägg. Har precis avnjutit en mugg kaffe och två äggmackor och ska snart bege mig tillbaka till skolan.
Gårdagen var ingen rolig dag om man ser till vädret, men det blir ju vad man gör det till! I lördags hade vi bebisbesök här, lille Leon! Anton var så snäll och lånade ut ALLA sina nallar till Leon...



Har även glömt lägga ut bilder från lillkillen kalas...kan säga att han var supernöjd med dagen!




Hoppas ni får en bra måndag alla...

Kommentarer
Postat av: cecce

Visst är det härligt med kalas!!

Ser fint ut och sonen verkar nöjd med StarWars.



Är inte så lätt med praktik. Jag kommer ihåg. Blir lätt en konstlad situation på något sätt.

Du klarar det säkert galant!



Fortsatt trevlig måndag!

Kram

2009-10-12 @ 15:03:47
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej gumman!

Vilket kalas...mmmm! :P

Jag tycker han nästan ser lite sorgsen ut på bilden.

Fast det klart, det blir man ju när kalasen är slut. ;)



Kram min vän

2009-10-12 @ 15:11:30
Postat av: Hanna

Åhh..bebisbesök! =) Låter mysigt! kram

2009-10-12 @ 19:02:33
URL: http://handinhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0