Ännu en lista...

Jag tyckte att listan Nina hade var så trevlig, så jag gör nu en lördagslista...

Tid upp: 6.30, mmm, morgonpigga barn...men vi vaknade upp tillsammans i den stooora sängen;)
Frukost: 1 ostfralla och en tallrik med flingor och mjölk
Dagens Outfit: Sitter fortfarande med min morgonrock på...men snart ska kläderna på, jeans och nån trevlig top...
Humör: Strålande
Gjort: Ätit frukost med barnen, rastat Tiger, bloggat, läst bloggar...
Träningsplaner: Halsen känns nu bra så idag blir det en löptur med vännen Tina.
Andra planer: Kolla på när min bror spelar match och inhandla något till födelsedagsbarnet.
Dagens ATT GÖRA: Kalasa, träna ha skoj etc.
Ser på: Datorskärmen
Lyssnar på: Svambob Fyrkant och två morgonpigga och energifyllda barn.
Läser: Lite bloggar, mailen och facebook och "Snabba Cash"
Bästa: Mina barn och att det idag är lördag!
Sämsta: Den kommande b-uppsatsen...
Barn: Pigga för en gångs skull
Barnens outfit: Poptröja och jeans från H&M på lillkillen, Molotröja/leggings och kjol på tjejen.
Väder: Lite kyligt(2 grader vid sju), men strålande solsken
Dagens Citat, ordspråk, eller Tanke: Lev livet...

Hur ser din dag ut...?





Utanför vårt vardagsrumfönster nu på morgonen...


Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas du har en härlig lördag! Själv känner jag mig något bättre men huvudvärken vill inte riktig ge med sig :/ KRAM

2009-09-19 @ 19:21:15
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Tina

Tid upp: 7.30 av att gossen ropade för full hals och väckte huset...

Frukost: Flingor, müsli, mjölk och kaffe

Dagens Outfit: Ja, den såg du ju... ;)

Humör: Det var nog både upp och lite ner. Men mest upp. Väldigt mycket upp faktiskt! :)

Gjort: Haft sminkparty för dottern och hennes kompisar och sen tränat med en kär vän.;)

Träningsplaner: Ne, det hade jag ju egentligen inte...så det var bonuslöp idag! :) Great!

Andra planer: Försöka hålla ögonen öppna någon timma till...

Dagens ATT GÖRA: Sminkparty...

Ser på: Datorskärmen

Lyssnar på: Semifinalen i basket EM, Spanien-Grekland.

Läser: ...det jag skriver.

Bästa: Att partyt är över och att det har varit en härlig dag...och att du kom! ;) ...och att Rhodosresan närmar sig. :P

Sämsta: Att tiden inte riktigt räcker till...

Barn: Trötta efter en intensiv lekdag. :)

Barnens outfit: Pyjamas på båda.

Väder: Klart men mörkt.

Dagens Citat: Ät kärleksmums! Många... ;) För kärlek det är mums! Eller hur?!



Puss och tack själv snäckan!

2009-09-19 @ 19:46:44
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Du är så go gumman,tack ska du ha =) Ja, stolen är uuuunderbar hihihi. Puss & Kram

2009-09-19 @ 20:42:50
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0