Läger...

Har  nu i dagarna två varit ute i skogen med 45 härliga 16-åriga ungdomar. I vår utbildning ingår ett moment där vi skall organisera, planera och genomgöre en lägerskola för x antal elever.
Detta gick över förväntan i och med att forutsättningarna inte alltid var de bästa under planeringen. Men nu är den gjord och jag sitter äntligen hemma och skall ikväll få ligga och sova i min egen säng, detta kommer vara helt underbart! Inatt var det ca 2 grader ute och jag kan erkänna att jag några gånger inatt längtade efter hemmets värme.

Ikväll blir här fredagsmys med barnen, men tyvärr utan maken som gav sig av till Västervik och återvänder inte förräns imorgon eftermiddag. Jag har även lovat barnen att de ska få sova med mig i den "stora" sängen.
Ha en härlig fredag alla! Kramis...




Bilderna är tagna av min man...

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

vackra bilder



oj ja det är kallt på natten nu,

roligt att ni har haft en lyckad tripp.



stor kram

2009-09-18 @ 21:14:54
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Tina

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott i stooora sängen! ;)



Men Köjjan...?! Är det Nokia N95 nu igen? ;) Fiiint! :)

2009-09-19 @ 08:42:13
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Mia

Förstår att du längtade hem till sängvärmen emellanåt, men ändå mysigt med lägerskola..



Mys nu rejält med barnen..



Kram

Mia

2009-09-19 @ 15:15:46
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0