Ny soffa...

...skulle jag jättegärna vilja ha. En stor, rymlig, snygg och bekväm. Den vi har nu är visst snygg, bekväm, men tyvärr ej rymlig och stor. Jag känner ofta när vi ska mysa i soffan, hela familjen, att vi ej riktigt får plats. Vi har nu en stor trea, en skinnsoffa, men den känns för liten. Helst av allt skulle jag vilja ha en snygg i tyg eller en vit i läder, men icke nicke. När man har hund och barn gäller det att tänka praktiskt och då är svart skinn det bästa, eller vad anser ni?
Jag var inne på IKEA.com och kikade lite och fann denna, kan tyvärr inte säga om den är skön, men ska ju till IKEA nästa helg, så jag får väl provsitta den då.

Nu vankas det snart F&S-pass, och i eftermiddag är det plugg som gäller. ha en härlig söndag!


Bilden är lånad från www.ikea.se



Kommentarer
Postat av: Marina

Kul med nytt. Den där soffan ser mkt fin ut tycker jag. Angående husfärg skulle jag gärna vilja se en bit av ert hus? Lät som en spännande färg! Vi gillar verkligen gult och fick nog mest för att vi skulle byta "bara för att". Ha en fin dag. Kram

2009-09-20 @ 08:38:22
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: John

Har en liknande soffa fast lite mindre och utan ben.. Hörnet är den plats alla vill sitta på eller ligga i... jättebekväm så, men sitta många mmm vet inte det. Låg rygg, lite mindre bekvämt men snyggt. Inköpt i Bromölla förra året.

2009-09-20 @ 12:14:45
URL: http://metrobloggen.se/blueblog
Postat av: Mia

Ny soffa vill jag med ha, en i tyg och lite större än den vi har.. Men Putte köpte denna ny för 1½ år sedan så det känns ju sådär att komma med att man vill ha ny nu :-S



Den är snygg, den på bilden, ser ju inte så skön ut men ögat kan ju luras..



Kram

Mia

2009-09-20 @ 16:21:55
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0