Min onsdagslista...

Blev lite inspirerad av Ninas lista, så jag lånade den :-)  Här är min onsdagslista!

Tid upp: 6.05
Frukost: 2 stycken ostsmörgåsar och kaffe med mjölk
Dagens Outfit: Startade förmiddagen med föjlande outfit: Replayjeans och randig oversizetröja  från Gina Tricot och nu inför trippen till kristianstad tar jag på mig min nya Odd Molly lovely knit!
Humör: Bra
Gjort: Tvättat håret, skickat barnen till skolan, vikarierat och snart vankas handledningssamtal och träff med söta Olivia.
Träningsplaner: Inga, tyvärr på grund av halsont, får vila fram tills mitt pass på söndag.
Andra planer: Komma på ett ämne att skriva b-uppsats om i idrott&hälsa. Packa inför morgondagens lägerskola med 60 st "pigga" 16-åringar.
Dagens ATT GÖRA: Packa, fundera, läsa etc.
Ser på: Datorskärmen
Lyssnar på: Fåglarnas kvitter
Läser: Lite bloggar, mailen och facebook
Bästa: Min nya kofta och att min käre lillebror idag fick jobbet han sökte, JIPPI!!!
Sämsta: Lägerskolan imorgon...
Barn: Pigga för en gångs skull
Barnens outfit: Fix-out på lillkillen, tunika och leggings på tjejen.
Väder: Lite kyligt, men strålande solsken
Dagens Citat, ordspråk, eller Tanke: Lev livet...

Hur ser din onsdagslista?



Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Kul att du tog dig an listan :-) Ha en fin dag!

2009-09-16 @ 14:42:19
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Din lillebror

Hur min torsdagslista kan jag däremot berätta om...Läske!

2009-09-17 @ 07:44:30
URL: http://www.finsktmode.blogspot.com
Postat av: Marina

Kul med listor! :)

Får kanske ge mig på en torsdagslista ;)

Ha en fin dag och hoppas "halsontet" har gått om.

KRAM

2009-09-17 @ 08:34:45
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Mario

Så du menar att din kofta är lika bra som att din bror fått jobb. Haha, min syster i ett nötskal va? ;)

2009-09-18 @ 07:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0