Utmaning...

Jag har blivit utmanad av min underbara svägerska Hanna och min härliga klasskamrat Sara!

Så här fungerar utmaningen:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 5-7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är en väldigt stökig person, slänger saker mkring mig och vet sedan aldrig var jag lagt dem...
2. ...men, när det sedan skall komma besök, då är jag snabb med att städa undan, och piffa till.
3. Jag älskar att slänga pengar omkring mig(detta betyder tyvärr inte att jag har gott om det), handla massa saker och i efterhand komma på, "behöver jag verkligen detta"... Usch måste lyssna på min brors råd och hålla lite mer i pengarna.
4. Jag älskar tatueringar och tvärtemot Hanna, är jag väldigt impulsiv, skulle idag bara kunna gå till en tatuerare och be honom göra något skoj.
5. Jag älskar att träna, och då menar jag verkligen älska. Vet inte hur jag hade klarat mig utan, tror till och med jag fungerar bättre som mamma om jag får träna. Om det går nån dag utan att jag rör mig får jag abstinens, japp så är det ...både positivt och negativt...
6. Jag älskar godis, väldigt mycket...och jag nöjer mig inte endast med en bit, utan är det en stor skål framme skall gärna hela tömmas:-)

Jag utmanar: Hade ju då velat utmana Tina, men Hanna hann före;-) Så istället utmanar jag:

Elin          Dinka

Nepe       Kim


Martina






Kommentarer
Postat av: Tina

Jasså minsann...det hade du??!:D Jo...jag har knåpat ihop lite... Kraam

2008-12-14 @ 17:03:10
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Martina

Kul att du tänkte på mig, är lite seg när det gäller utamningar så får se om jag tar mig tid =) Kram

2008-12-17 @ 20:12:30
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0