13 år...

...är det sedan jag och min man "blev ihop"...Jag var 18 år gammal och
blev totalt förälskad, och nu står vi här 13 år senare med två underbara
barn och ett härligt liv ihop.

Idag skiner solen, vilket är underbart...har spenderat dagen med att ligga
ute på altanen med "Snabba cash" i mina händer, en mycket bra bok, nere
i Kroatien läste jag "Aldrig fucka upp"...båda är skrivna av Jens Lapidus, en
ny favorit hos mig...
Om en stund kommer min löparkompis Tina hit och vi ska ge oss ut på en
ännu icke bestämd runda, idag är det exakt en vecka kvar till starten!
Igår satt jag framgör datorn och klickade hem lite kläder från Gina Tricot,
men jag försöker hålla i pengarna i och med Stockholmsresan nästa helg...
Hotellet vi ska bo på heter Birger Jarl, ett trevligt designhotell...jaja, vi får väl
se vad det har att bjuda på! Jag hoppas jag hittar lite fynd;-)

Min kära vän B väntar en liten bebis som enligt beräkningar redan skulle ha
tittat fram men har istället valt att mysa lite längre i mammas mage...jag hoppas

att h*n tittar fram snart så jag hinner hälsa på innan jag åker!

Bjuder på ytterligare lite semesterbilder...












Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis till er 13-årsdag! Och idag är det 13 år & 1 dag ;) Vilka härliga foto! Man blir riktigt sugen på att åka utomlands må jag säga. Ha en bra dag! KRAM

2009-08-24 @ 10:49:50
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis till de 13 åren och hoppas det blir minst lika många till..



Kram

Mia

2009-08-24 @ 19:12:16
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

Stort grattis!

Fotona är jättefina.



Massor med kramar

2009-08-25 @ 11:06:58
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0