Stor kille...

Min lille kille börjar bli stor nu och menar på att han behöver en "storakillesäng"...Men till problemet, rummet är väldigt litet, vilket medför att det endast finns vissa alternativ som funkar...aha tänker ni, en loftsäng hade passat bra...men neee, finns inga hela väggar i detta rum på grund av ett datarum(fd. bastu)som ska gå mellan barnens rum. Dörren in dit var den enda hela väggen fram tills för ett antal dagar sedan.
Nu till mitt problem, hur göra för att få en så bra lösning som möjligt? Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: martina

Hmr jag har ingen bra idé, inte köra en vanlig säng med ben och göra det mysigt med en massa kuddar?! Jag vill köpa en juno växasäng, men jag vet inte om jag vågar... för sambon... =) Men dem är ju så galet fina! Jag har även många gånger funderat på en pappelina, får se om det blir någon till ovanvåningen isåfall en med stjärnor... tror jag!

2009-01-07 @ 15:42:01
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Grannen

Hej.. hittade din blogg - kul. Gör som amerikanarna: sätt sängen men denbart huvudgaveln mot väggen - resten rakt ut i rummet... "over there" är ju sängen huvudpunkten i rummet....



Kramis

2009-01-28 @ 22:33:29
Postat av: Nella

Aaa...Du är Marios syster.. Nu gick där upp ett ljus x)...Kevin fick ju ny "stor" säng nu och den är jättebra med mycket förvaring under och som kan förvandlas till en 160 säng...Och så är den söt tycker jag =D.. Hemnes från Ikea. /Nella

2009-01-29 @ 22:35:58
URL: http://nella.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0