Soliga morgon..

Återigen får jag vakna upp med att solen strålar in genom mitt sovrumsfönster, sovit som ett barn inatt...eller ja, i alla fall tills Anton plötsligt bestämde sig för att krypa emellan oss. Kan berätta att det inte har hänt på många år..."en mardröm mamma"...ok säger mamman när hon ser sin sons bedjande ögon...
Idag ska det jobbas fram till halv ett, sedan bär det av till Karlshamn för att inhandla en examenspresent till lillebror...Vad köper man? Ge mig förslag...
Nehe, nu ska jag kolla runt på era bloggar som jag gör varje morgon...och dricka mitt kaffe...
Mysig torsdag på er alla, snart är det helg!

Kram


Min plats denna soliga morgon

Kommentarer
Postat av: Starmama ♥

God morgon!



Vad tycker din lillebror om? Har du några dagar på dig att skaffa en present så skulle jag kika på www.bluebox.se



Precis! Så det är nästan som att man hoppas på ett tredje barn...nån gång ;-D Jag måste ju ha en Bugaboo, hihi.



KRAMIS!

2009-06-04 @ 10:49:21
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sue

Underbart att vakna till sådana mornar!

I eftermiddag kommer regnet här!!! örk!



Pengar är alltid bra...speciellt när han tagit examen...det festas väl en del! hihihi



Kram på dig goding!

2009-06-04 @ 13:48:38
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0