Söndag...

Sista dagen på helgen...alltid en aningen ångestfylld, just på grund av dagen som väntar imorgon...MÅNDAG!
Men vi tar i alla fall vara på denna dag och spenderar den ute. Det blir lite grillning, hamburgare på grillen är aldrig fel! Barnen njuter av sin studsmatta som används flitigt var dag.
Igår var även min bror här och invigde den, tyvärr har jag inga bilder från denna roliga stund...synd!
Imorgon väntar som sagt en ny vecka med nya saker att ta tag i. På tisdag är det trivselkväll med tjejens klass, på onsdag bär det av till min chef med resten av personalen och på fredag är det skolavslutning. Mycket står på schemat och däremellan skall även min uppsats tryckas in...ja, ja, jag har att göra med andra ord!

Kramis

           


Har även spraymålat min nya lykta svart...passade in bättre så...

Kommentarer
Postat av: Marina

Håller med dig. Söndagar, då jag ska jobba följande dag, är alltid en aningens ångestladdade men man får försöka njuta av ledigheten ändå. Hoppas ni får en trevlig kväll med god grillmat! Och konserten i fredags var skitbra! :)

2009-06-07 @ 18:55:14
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni har det så fint!!!!!

Usch för måndagar! Jag har dock aldrig söndagsångest utan det är när jag vaknar på måndagmorgon som verkligenheten kickar in hihihi!



Studsmatta är guld! Används flitigt här hemma med...vi har inget nät dock...iiiiii.



Tunikan är köpt p Bonaparte. Älskar deras kläder. Tyvärr är de alltid så stora i storlekarna. En 36:a eller S är som en medium. Imorgon ska jag till en sömmerska jag känner väl och få den insydd! Den är verkligen jätte fin och jag vill kunna använda den......



Puss på dig!

2009-06-07 @ 20:35:07
Postat av: Tina

Ja, va smart!

Det var den som hade börjat ändra färg va..? Hihi! ;)



Lycka till imorrn då! Ska tänka på dig!!

"Heja" ;)



Nattikram

2009-06-07 @ 21:56:43
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Fint ni har det på altanen :-)

vad jobbar du med?



hoppas starten på veckan blivit bra

Kram Anna

2009-06-08 @ 12:59:20
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0