Puh...

Så var snart denna hektiska dagen slut...det har varit fullt upp sedan 6.30 imorse. Handledarmöte följt av annat möte, sedan handbollslektion med elever från ett praktiskt gymnasium. Det gjorde ju inte heller saken bättre att det ösregnade när vi kom ut ur idrottshallen, kan lova er att det var halt på vägen hem...vattenplaning är värre än halka och tillsammans med mörker blir det nästan en livsfara.
Nu har jag satt mig ner här för att få iväg ett litet inlägg, samtidigt som jag umgås med barnen och förbereder middagen inför imorgon...Ja, en kvinna kan ju detta, flera saker på en gång, hihi...

Jag ska även få in ett träningspass, ska bege mig iväg på intensivjympa klockan halv åtta, det ska bli riktigt skönt.

Jag har även börjat lite smått med att julpynta, det är så himla mörkt och detta mörker kan lätt ljusas upp med lite stjärnor och ljusstakar...

Har ni börjat ännu?

Ha en mysig onsdagskväll alla mysiga bloggare...

Kramis

Fönstret i min tvättstuga...

Kommentarer
Postat av: Marina

Vilket mysigt "tvättstugsfönster" du har. Längtar till jag får en alldeles egen tvättstuga... :) Som du vet har även jag börjat pynta. Det lyser upp så mysigt. Hoppas du får ett skönt pass på friskis! Kramar!

2009-11-18 @ 19:24:35
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Tina

Så nu är snart passet slut...bara avslappningen med. ;)

Snart är du hemma igen! BRA JOBBAT! :D



Kram vännen

2009-11-18 @ 20:25:57
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: cecce

Lite adventspyssel har jag tjuvstartat med. Kan inte låta bli...och mer lär det bli!



Blir så avis när jag läser om din träning. Jag tycker ju om att träna men hat kommit av mej helt. Har sprungit mycket tidigare i år, men mörker och årstid gör att jag inte kommer i väg någonstans. Det gäller hitta en bra och rolig träningsform.



Jo..42 är min ålder! Tro det eller ej:-)!!



Ha en fin torsdag!

Kram

2009-11-19 @ 07:16:17
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja vädret piggar ju inte upp direkt så då får man pigga upp med ngt inne.. Än så länge är det "bara" levande ljus som piggar upp här hemma men nästa vecka då jag är ledig så kommer adventsprylarna upp..



Ha nu en bra torsdag.. I morron har de lovat sol :-)



Kram

Mia

2009-11-19 @ 14:26:56
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: jenny ~ mammanochkidzenpunktse

Ojoj! Här var det fullt upp som vanligt.. hehehe



Fina "bollar" du hängt upp. Här ska det börjas småpulas till helgen. Iaf ska det plockas ner från vinden, sen får jag se hur mycket jag hinner. Jobbar nämligen i helgen!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2009-11-19 @ 17:26:33
URL: http://www.mammanochkidzen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0