Torsdagslistan...

Denn lista är skoj, lånade den av Nina för ett bra tag sedan Kopiera den gärna men låt mig få kika på den, lämna en liten kommentar så jag vet var jag hittar er;)

Tid upp:
6.30 väckte min man mig när han kom hem från jobbet!
Frukost: God nybakad fralla som mannen kom hem med, och en kopp kaffe har jag även lyckats få i mig.
Dagens Outfit: Pumamjukisar och Fred Perry jacka...
Humör: Bra, men ont kroppen;) Hua vilken träningsvärk...
Gjort: Ätit frukost...och snart ska det borstas tänder...
Träningsplaner: Troligtvis en löptur, men inget bestämt ännu...Nehe, ändrade planer, blir till att masa sig ner och köra ett medelpass ikväll istället! Välkomna;)
Andra planer: Träffa Cilla och fixa med uppsatsen och där efter är det utvecklingssamtal om Amanda.
Dagens ATT GÖRA: Skriva, lyssna, diskutera m.m...
Ser på: Datorskärmen
Lyssnar på Barnens röster...tv:n...
Läser: Lite bloggar...Aftonbladet...
Bästa: Att några enstaka snöflingor lyckades falla inatt, men tyvärr är de snart borta.
Sämsta: Alla måsten...
Barn: Lite trötta, tur att det snart är fredag...
Barnens outfit: Myskläder som är enkla att leka i!
Väder: Regn, blask och mörker.(
Dagens Citat, ordspråk, eller Tanke: ...




Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Roligt med listor,

ska försöka göra en sådan i morgon!



hoppas du har en toppendag

kramen

2009-11-05 @ 17:25:59
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: cecce

Fiffigt! Fick ju med mycket!! Ha en skön kväll!



Kram

2009-11-05 @ 21:11:34
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Skoj grej de där!



Kanske man skulle göra nån dag.. ; - )



Imorgon är de fredag. Veckans bästa dag!!



Hoppas ni har en gosig kväll!



Kramisaar

2009-11-05 @ 21:42:58
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Älskar dessa listor :-) Du såg väl min helgvariant idag, hihi! Ha en mysig kväll!

2009-11-06 @ 21:16:16
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0