Hej!

Hoppas allt är bra med er som har möjligheten att kika inom. Har senaste tiden känt att bloggen har varit för öppen och därför väljer jag att endast låta speciellt inbjudna få delta! Inläggen kommer tyvärr inte vara så täta, men ni är alltid välkomna...

Här är det rivning som gäller. Vi ska snart påbörja tapetseringen, så denna är klar inför nästa vecka när köket äntligen kommer att levereras. Även golvet är köpt och väntar på att bli satt på plats. Denna gången valde vi bort kakel och valde istället något som heter väggplattor, kika gärna in på sidan. Vi ska ha den som är svart, blank och i storlek 3,75 * 15...vad tror ni? Golvet vi har valt är ett laminatgolv i valnöt...Ska bli skoj att få se resultatet:)

I helgen kommer vi i familjen packa in oss i en husbil lånad av svärfar och bege oss till Skövde där min man ska delta i en tävling, Super sixxxxxx! Förstapriset är 40 000...Tänk om;)

Ha en mysig påsk, så hörs vi snart av!

Kramis


Kommentarer
Postat av: Emma

God kväll igen!



Väggplattorna kommer att bli skitsnygga. Jag var inne & tittade & jag hade själv kunnat tänka mig detta : - )



Det måste vara så roligt att få göra om köket. Där tillbringar man ju så mycket tid & där kan man lägga ner lite pengar. Hihi!



Hoppas din man vinner i helgen. Håller mina tummar!



Glad påsk & massa kramar

2010-03-30 @ 21:54:07
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallo tjejen!



Hur har de gått i bowlingen?? Hoppas han vann!!! Skulle ju sitta som en snäck för er del med en vinst just nu när ni gör om köket.



Cecce frågade mig idag om dig & bloggen din. Hon hade tydligen mejlat dig! : - ) Alla saknar dig ju!



KRAAM sötis

2010-04-04 @ 21:57:07
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0