Hinner inte...

Tiden går helt enkelt för snabbt. Det är inte meningen att det ska gå så lång mellan inläggen, men tyvärr är så fallet! Många järn i elden!

Igår fick jag äntligen en liten lucka och kunde klämma in en träff med sötaste Besse och hennes son Leon(även sambon fick vara med på ett hörn)...Han har blivit så stor, det ser man så tydligt när det blir lång tid mellan träffarna...men det ska vi försöka ändra på!



Se så söt han är!

Jag ska nu bege mig till jobbet, mannen är hemma med barnen på grund av att både skola och fritidshem har studiedag, så de får mysa lite idag.

Jag ska även hinna med en löptur i det vackra vädret...för visst skiner solen även hos er andra?!

Ha en bra tisdag!

Kramis

Kommentarer
Postat av: jenny ~ mammanochkidzenpunktse

Sikken goding! Härligt med lite bebismys mellan varven...



kraaaaaaaaaaaaaaam!

2010-03-16 @ 18:11:56
URL: http://www.mammanochkidzen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0