Kul...

Det är himla roligt att se "mitt" favorittyg på olika bloggar, många har skaffat det, andra vill. Jag har nu haft mitt i 11/2 år och älskar det lika mycket fortfarande...så ni som tvekar, gör inte det, beställ! Ni kommer inte att ångra er. Jag har det även som duschdraperi i mitt badrum...
Gillar verkligen platsen Dinka valde till sin tavla, svart bakgrund...hur snyggt som helst!
Imorgon får jag äntligen mitt nya köksbord, lyckades sälja det jag hade innan. Trodde faktiskt inte att jag skulle få det sålt, men tji fick jag, skoj. Nu kommer detta nya inte ta lika mycket plats, på grund av att det är runt...längtar. Än så länge kommer jag att behålla de stolar jag har haft tidigare, när man har små barn blir saker lätt repiga eller rent av förstörda...så jag lugnar mig:-) Fortsatt trevlig kväll på er...

En bild på min fina tygtavla!



Lite tomt på bordet nu, jag vet...men vet ej vad jag ska ha på det;-) Vilka problem va?

Kommentarer
Postat av: PiM

Ja, tyget é juh verkligen SÅ fint ...



vi har oxå det - fast upphänggt med kardborrband på skena...

2009-02-01 @ 21:46:57
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se/
Postat av: Dinka

Oh, gumman vad snäll du är..Jag bara älskar tyget ..Var lite rädd att sambo inte skulle tycka om den..men jag hade fel..han tycker den är riktigt cool.

Vad fint det blev med nya bordet i köket..passar kanon ihop med stolarna.



KRAM

2009-02-07 @ 19:06:15
URL: http://dinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0