Ännu mera bak...

Vaknade idag av att det ösregnade, meningen var att jag skulle ta mig en härlig joggingtur. Jag fick istället tänka om, det blev bullbak istället...lagom till de blev färdiga tittade solen fram, så det var bara att ge sig ut...jobbigt men skönt var det!
Idag ska jag bege mig till Broby där min skrivpartner bor, hoppas vi får massa gjort!
Imorgon är maken ledig så som många andra, vilket är otroligt skönt...får vi lite gjort innan kalaset på söndag...altanen ska tvättas, skräp ska slänga och locket ska...hihi, nja inte riktigt så, men nästan.
Ha en härlig onsdag, tyvärr kan jag inte bidra med nån bild på bullarna, glömde...

Tycker bäst om när inläggen innehåller bilder, så en liten bild på vardagsrummet får ni hålla tillgodo med...   

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

sv: tack sötaste för dina snälla ord :-)



urtjusigt ni har det hemma,

var har du köpt ramen till posten med kakaoögonen? jag har kikat på ikea, verkar finnas något liknande.

Kartell-lampan i grönt är bara så snygg



ha en fin kväll

kramar

2009-05-20 @ 18:17:36
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Starmama ♥

Hihi, du är rolig du! :-) Älskar kakao-tavlan !!!! KRAMIS!

2009-05-20 @ 22:21:21
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sue

Så fint du har det hemma gullet!

Lampan är urtjusig!



Ha ha ja barnen de växer så snabbt...snart har man tonåringar hemma ..hua! Hoppas att kalaset blir lyckat för stora tjejen!



KRAAAAAAAAAM

2009-05-21 @ 09:14:09
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0