Helg...

Börjar känna mig bättre nu, men låter ändå löparskorna ligga på hyllan ett par dagar till. Idag är det trädgårdsarbete som gäller och så ska jag även bygga vidare på min tatuering som jag började med i februari...lägger ut bilder i fall den blir bra ;-)... Ikväll ska vi ha lite gäster här, bla min bror och Hanna...ska bli mycket trevligt...även Hanna ska tatuera sig idag så det ska bli kul att se vad hon hittar på! Bjuder idag på yttterligare lite bilder från våran Göteborgsvistelse...







           



       

Ha en bra lördag alla! Kramis

Kommentarer
Postat av: Sue

Vilka härliga bilder!!!!

Vi måste åka litt Liseberg iår....skit längesen vi var där. Min minsta på 7 år har aldrig varit där så det kanske är dags!!!!



Läste att du oxå är lite krasslig?! Jag känner mig lite bättre men inte helt ok...borde vara hemma ikväll men det är ju så skoj med fest!!!! Spännande med tatuering....jag är skit sugen på det....



Kram sötaste!!!

2009-05-09 @ 09:52:04
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Tina

Spännande det ska bli att se hur den blir nu då...;)

Vilka fina bilder på er!! Vi saknar er!! :)

Ha det så trevligt ikväll! :)

Kramis

2009-05-09 @ 12:10:07
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: Mia

fina bilder..

Gott att höra att du är på bättringsvägen..



Ser fram emot att se tatueringen :-)



Ha nu en bra kväll i goda vänners lag..



Kram

Mia

2009-05-09 @ 14:01:25
URL: http://nattmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0