Regnet...

Ja, då kom det! Bra för en gång skull, för växtlighetens skull. Trodde aldrig jag skulle bli glad för lite regn, men så är nu fallet. Kan även säga att det är mycket lättare att skriva uppsats i detta vädret!
Helgen spenderades som jag tidigare nämnt, i Göteborg. Vi bodde på Scandic Crown, ett väldigt fräsch och nyrenoverat hotell. Helgen bestod av Lisebergsbesök, god mat och dricka, lite bowling och givetvis shopping. men det mest otroliga är att jag endast fick med mig två nya Filippa K muggar hem, otroligt men sant. Tyvärr gick det inte så bra för min man, men han var glad ändå. På lördagen kom även mina föräldrar och bror upp. Min bror ÄLSKAR Liseberg, så han spenderade sin lördag där med oss. Lite bilder från helgen:










Kommentarer
Postat av: Mia

Vem älskar inte Liseberg?? Så otroligt kul och ett trevligt strosområde även om man inte gillar karuseller :-)



Regnet är härligt och välbehövligt..



Ha en bra fortsatt dag och vecka



Kram

Mia



Ps.. Snygga sandaler och vilken tur att det ingick två ;-)

2009-05-05 @ 15:05:15
URL: http://nattmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0