Sommarjobb...

I och med att jag studerar måste jag ha något att göra på sommaren, både för pengarnas skull men även för att ha något att göra. I år ska jag jobba på Lindex, vilket är oerhört roligt, älskar ju kläder;-) Innan jag började studera jobbade jag på Vero Moda i ett antal år, så man har ju vanan inne;-) Jag har även fått tjuvstarta lite med jobbet och hoppar in nu några dagar i maj och juni...Detta betyder även att ett antal plagg slinker med mig hem, än så länge har 3 kjolar, en top, ett linne och ett par leggings smygit med hem...men jag kan lova er att det kommer bli mer;-)
Mitt problem är nu bara att jag verkligen behöver ett par svarta gladiatorsandaler...hjälp mig!!!

Dessa kanske:

Bild...Brandos.se




Två av plaggen...


Kramis på er!

Kommentarer
Postat av: Sue

Så fina kläder!!!

Jag hade fan handlat ihjäl mig om jag arbetade i en butik!!! hihi



Mysig kväll på dig hjärtat!



KRAAAAAAAAAAM!

2009-05-26 @ 21:43:31
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Ja äntligen!



Fina kläder

hoppas du har en bra onsdag!

kram

2009-05-27 @ 21:21:44
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag fasna också för den blomiga kjolen :) Så somrig!!! Titta även på den andra kjolen fast i svart. Bra smak!!! :)



Kul med en ny blogg att följa. :)

Kram

2009-05-28 @ 21:15:35
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0