Underbart...

Vilken dag! Den började med lite jobb i en förberedelseklass, vilket var oerhört spännande.
Jag tycker att det är väldigt givande att jobba med dessa elever, man får så mycket tillbaka
och man lär sig otroligt mycket av dem.
Sedan har dagen bestått av träning, vilket var väldigt skönt i och med att jag ej rört mig på
snart två veckor på grund av nån konstig inflammation i kroppen.
Jag och maken har även varit flitiga ute i trädgården...vi har där en pil som ser väldigt ledsen
ut, så vi vet ej vad vi ska göra av honom;-)...maken fick kapa några grenar så att vi i alla fall
kan vistas på gräsmattan. Och att han obehindrat kan klippa gräsmattan...det har nämligen
varit lätt att nästan få ögonen utpetade av grenarna;-)
Nu sitter jag här, nybadad och väntar på diverse bra program på Tv.n, och medan jag gör
det passar jag även på att skriva ett litet inlägg. Har lovat mig själv att försöka uppdatera
bloggen minst en gång om dagen...
Skickar idag speciellt en hälsning till min underbara vän B i Kristianstad, jag saknar dig
gumman...klappa magen från mig!
Ha en fortsatt bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Vad duktig du är som tränar. Jag har inte tränat på flera år. :-) Måste nog ta tag i det snart dock.



Tack för din snälla kommentar! :-)

2009-05-12 @ 21:56:47
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Sue

Skönt när man kan komma igång och träna igen...jag har inte gjord det och jag har väldans ångest!!!! hihi



Duktiga ni är i trädgården...men måste man så måste man!!!



Kram sötis och ha en fin dag!

2009-05-13 @ 12:52:09
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Mia

Måste ha varit skönt att kommit igång igen med träning.. Hoppas du får vara frisk läääänge nu.. Ha en bra dag..

Kram

2009-05-13 @ 13:01:47
URL: http://nattmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0