Vilken helg...

Denna helgen har varit fullmatad med diverse aktiviteter och händelser. Igår var jag i Malmö och jympade, F&S anordnade något de kallade "Skånskt svett"...Alla ledare i Skåne och Blekinge var välkomna. Första passet började 10 och det sista avslutades ca 16. Kan säga att jag känner av det idag...mest i axlar och armar, kan skylla på Kibox-passet, oj vad jobbigt det var! Efter de fyra passen de erbjöd besökte vi Mcdonalds, välförtjänt kan jag säga!
Idag har vi haft familjemys och varit på fotbollsmatch, sonen till en av våra vänner spelade...de vann med 10-1, mycket bra! Efter det begav vi oss hem till dem på fika, mums!

Om en vecka idag fyller våran lilla pingla 8 år, tänk vad tiden går fort...Hennes farfar kom idag med en tidig liten present, något hon önskat sig länge...en studsmatta! Sommaren är räddad;-)...
Denna veckan kommer att bestå av bullbak, plugg och träning...fullspäckat med andra ord! Ha en fortsatt trevlig söndag! Kramis

       



  

Kommentarer
Postat av: Tina

De där studsmattorna kan tyckas farliga.

Men det är det ju att gå över vägen också.

Vi har haft vår flera somrar nu och det är en investering som vi inte ångrar!! Den används flitigt av stora och små. (Du vet ju)

Idag hade mina små uppvisning på den. Olika "program" som dom hade tränat ihop. Hur bra som helst. :)

Mamman, hon låg och vilade lite på den idag...

Den kan användas till mycket! ;)

MYCKET bra present?

Vad önskar hon sig mer??! :) Tips!!?



(Ang. mattan...min alltså, inte studsmattan...den andra...så kan du få kommentera den på torsdag...ändå!) ;)



Kram

2009-05-17 @ 21:02:15
URL: http://tiniwiniskriver.blogg.se/
Postat av: martina

Härligt att ni är så aktiva, en studsmatta är perfekt min lillebror har en men jag ligger mest och solar där =)

2009-05-17 @ 22:38:58
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Mia

Studsmatta är superkul och jättebra träning både för små och stora.. :-)



Ha nu en bra vecka..



Kram

Mia

2009-05-17 @ 23:43:42
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Sue

Låter verkligen som en späckad helg!

Kul med träning! Du, tidenn går så äckligt fort....snart han man tonåringar hemma...hua! Mer problem hihihi.



Studsmatta är bland det bäsa vi köpt till barnen...de är där jämt!!!!



Hoppas veckan din blir fin...men vi börjar med måndag va!



KRAAAAAAAAM!

2009-05-18 @ 09:28:47
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0